När jag blir stor, ska vi bo bland molnen.

Jag älskar färger, jag tycker det är härligt. Men jag gillar inte att klä mig i det. Jag gillar när jag ser andra i de istället, det får mig att må bra. Färger får en att koppla av, tänka på annat. Det gör även en jogging runda, en stund för sig själv med musik eller när man är med kompisar som man verkligen tycker om. Det får mig att koppla av alla tankar jag inte vill ha. Det är riktigt skönt. Om man inte hade saker som gjorde en avslappnad, hade man alltid varit stressad och spänd. Hade inte det varit jobbigt? Det tror jag...
Jag gillar även vitt, det är vackert. Ett ljus, som aldrig försvinner. Jag älskar vitt. Det får mig att lugna ner mig och känna att jag lever bland molnen. Och vet ni, det älskar jag!
Ta en stund för dig själv ibland och koppla av tankarna. Det är okej. Du måste få lite lugn. Det behövs. Tro mig.

peace and love
Sandra
lyssna på Daniel Adams-Ray - Vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0