Är det inte lustig?

Det finns så sjukt mycket männsikor därute som kanske tycker som jag just nu. Är det inte lustigt när människor försöker vara någon annan? De klär sig dom de, har samma hår som de, likadant smink. Jag tycker det är lustigt. Jag har inget annat ord för det än lustigt. Jag kan inte beskriva riktigt vad jag tycker om det. Jag tycker det är onödigt. Jag tycker att man ska ha sin egen stil, att man ska våga vara sig själv. Om man försöker vara någon, är man nog osäker i sig själv, eftersom att man inte vågar visa sin egen stil. Men visst, sen kan man väl ha en stil som är som den andres, men det är ju inte alltid så. Eller hur? Det är helt enkelt lustigt.

peace and love
Sandra
följ mig på bloglovin. klicka in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0