The botten is nådd

Ingenting finns här. Det är tomt. Man kan inte ens känna av en bris. Det hade varit skönt. Att få någon berörning. Det är bara jag här, ingen annan. Allt är ensamt. Det känns som jag sitter i ett mörkt rum, jag vet inte var jag är. Jag har inte fått mat på flera dagar, jag känner hur hungern växer i magen. Det gör ont. Fast på ett skönt sätt. Det är skönt att känna någonting. Jag önskar jag kunde kommit bort. Jag önskar att jag aldrig gick till den där skogen. Jag önskar att jag aldrig sökt efter himlen. Jag önskar att jag stannat där jag var. Där allt var bra. Där jag hade vänner. Där det fanns brisar. Där det fanns mat och där det fanns ljus. Jag vill tillbaka. Nu inser jag var i himlen, men jag ville ha mer. Och jag lämnade allt. Och nu, är jag i helvetet. Jag lever där. För jag tror inte att jag är kvar på jorden.

peace and love
Sandra
denna korta tid som vi har här på denna planeten, kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten.
timbuktu - the botten is nådd. lyssna på låten här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0