tankarna virrar i huvudet

Tycker ni att det är fel att vi har så mycket invandrare i Sverige? Det tycker inte jag iaf. Jag förstår inte varför folk  har så mycket hat mot dem. Själv tycker jag att det är roligt när det finns andra kulturer i landet, som man kan lära sig av. Ta åt sig av.
Många säger att det bara är invandrare som gör brott, men det är det ju inte, eller hur? Det finns hur många svenskar som gör brott också. Är det inte ett brott att försöka döda invandrare? Liksom skjuta på dem? Det tycker jag att det är...
Jag tycker det är jätte trist när folk har såna fördomar om folk från andra länder. Jag hatar det!
Det verkar gå bra att ha på sig kläder från Bangladesh, men man kan inte bli kompis med en som kommer därifrån. Det är ju ganska skumt egentligen.

Hoppas ni alla får en bra påskafton!
peace and love
/ sandra

Kommentarer
Postat av: louise

håller med, som vanligt. :)

2011-04-23 @ 09:38:03
URL: http://louisecandestam.devote.se/
Postat av: Liiiinaaa ;)

2011-04-23 @ 10:33:56
Postat av: Liiiinaaa ;)

Oj, inte meningen att skicka en tom kommentar, ;p

så galet bra är då, sjukt bra blogg! :)

älskar dej ;* <3

2011-04-23 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0