START

Jag börjar på START. Där händer det något som gör att jag får fart och åker en bit på vägen. Plötsligt är jag tvungen att stanna, för jag blir förvirrad. En vän kommer och hjälper mig, jag åker längre fram på vägen. Nu fastnar jag pga att jag inte orkar mera. Pressen i skolan, gör att jag blir helt utmattad. En vän hjälper mig upp ur sängen, och får mig att börja leva igen. Jag åker en bit framåt. Den här vännen betyder mer än något annat i världen nu. Den är helt enkelt bäst. Och den här vännen gör att jag når MÅL. Och där tar allting slut. Jag undrar vad jag ska göra nu. Har min runda varit?

peace and love
Sandra
Om livet hade slutat när man mått som bäst, skulle jag vända och börja om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0