Ni får mig att leva

Mina vänner betyder mycket för mig, det gör de. Jag älskar när de bryr sig om mig, ger mig komplimanger, säger något kul som får mig att skratta, eller bara finns där, brevid mig, när vi går till bussen eller mellan en lektion. Jag bryr mig inte om de skickar hundratusentals hjärtan till mig, jag vet att de finns där ändå. Det är inte alla hjärtan som mäter vänskapen, det är kärleken man får, på riktigt. Det är det som får en att leva.

peace and love
Sandra
Vänskap mäts inte med hjärtan eller ord, det mäts i kärlek. Och det, kan ingen skriva ner. 

Kommentarer
Postat av: Liiiinaaa ;)

älskar dej ! ♥

2011-04-30 @ 12:22:40
Postat av: Berith Hultqvist

Jättrbra.

2011-04-30 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0