måste man ha det senaste?

rubriken säger ju allt. måste man ha det senaste av allt? den senaste mobilen? den senaste datorn? lyssna på den senaste musiken? ha de senaste kläderna? de som egentligen är jätte fula, men alla måste ha för att man ska vara INNE i modet. oj, det är ju världens undergång om man klär sig i det som man själv tycker att man klär och trivs i. hemskt ju. guuud, vad barnsligt egentligen. man måste inte åka till gina varje vecka för att köpa en skit ful tröja, för att den är det senaste. och varför måste man ha en iphone? så sjukt fula. htc är ju mycket bättre. men jag säger inte att man ska ha det. utan man ska ha en telefon som man själv förstår sig på och som man själv tycker om. man ska inte ha någon ful fyrkantig skit big mobil, som man måste ha vapenlicense på för att kunna bära den, för att vara populär. ILLA SÄGER JAG BARA! jag har iaf de kläderna jag trivs i. och visst, ibland är det kul med något nytt. men man måste inte köpa något varje vecka. har du rum för 696734692 garderober? skulle inte tro det.
jag tycker såhär, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Amderzzon

iphone är inte fula!

2011-04-21 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0