man ska väl vara sig själv?

jag blir så trött ibland, på allt. på alla falska människor. på dem som inte är sig själva. okej, jag ska inte klaga allt för mycket, för jag är inte alltid mig själv jag heller. men för det mesta. men jag menar, det finns jätte många som inte är det. dem försöker vara andra än dem själva, för att de tror att det ska nå upp till en annan nivå. och kanske är det så för vissa, att man når en annan nivå när man spelar någon, än när man är någon annan. men asso, man får väl äkta vänner om man är sig själv? såna som älskar dig FÖR DEN DU ÄR och inte FÖR DEN DU VILL VARA. mycket stor skillnad, eller hur? jag personligen tycker det är roligt när folk visar hur dem är. är dom helt crazy, eller är dem egentligen såna som vill gömma sig? är dem såna som hatar att vara katiga mot lärarana, men är det ändå? mycket lustigt isf. men vad kan man göra åt det? INGET. om man inte har lärt känna personen i fråga, så som den är när den är sig själv. så kan man inte se någon skillnad. men jag säger inte här att man inte är sig själv om man inte är som man var när man gick i trean, alla förändras. jag vet det. men ibland kan man se falskheten i folk, liksom genomskåda dem. och det är sjuktt. att folk kan vara så sjukt falska att de säger att de älskar någon, men bara låtsas. jag menar, JAG ÄLSKAR DIG SKA MAN INTE KASTA BORT. helt sjukt ju. man blir illamående. usch...

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag håller helt med dig sandra !:)

2011-04-22 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0