Jag finns

Tycker inte ni att det är jobbigt när personer man knappt känner säger: Jag finns. När man skriver att man kanske är lite nere och så. Eller när man gjort slut med någon. Det tycker jag. På något sätt tycker jag att det är falskt. Människan känner mig inte herregud, varför ska hon bry sig om mitt liv då? Jag kommer ändå inte berätta det som hänt för någon jag knappt känner, för man litar inte på människan. Jag blir trött på det. Jag gillar inte falska människor, det har jag ju berättat innan.

peace and love
Sandra

Kommentarer
Postat av: Jeje

Heej Sandra =)

Fin blogg! Mig kan du berätta för ;)



Kramiss

Jeje

2011-04-30 @ 13:42:40
URL: http://jbvscsvsum.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0