I don't care about your modern decoration in your home, so why should you care about mine?

visst kan man tolka det på många sätt. eller, jag har iaf funderat över den textraden från johnossi's summerbreeze. man kan ju tolka det såhär: "jag bryr mig inte om hur du ser ut, så varför ska du bry dig om hur jag ser ut?" 
mycket klokt egentligen. de flesta låtar har en liten eftertanke. 
men detta är ju helt sant.jag bryr mig inte om dig, så varför ska du bry dig om mig? blir så trött på allt folk som ska kommentera massa saker om en, och ibland vet man inte ens vem personen är i fråga. illa!
aja, jag ska inte prata mer. men man kan ju tänka på detta innan man säger något.

peace and love
sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0