Superkrafter

Jag tror att vi alla har superkrafter. Fast det är såna superkrafter som man har i hjärnan, man är t ex inte superstark. Jag tror att en superkraft är att man kan göra allt, bara om man är motiverad till det. Jag tror att vi kan motivera oss in på någonting så mycket, att vi klarar av det hur lätt som helst. Är inte det en superkraft? Det tycker jag. För det är ganska mäktigt. Tänkt dig själv att klara allt, om du bara är lite extra motiverad varje gång, det hade varit awesome.
Men jag tror även att vi har andra superkrafter också. Vissa är kanske mer omtänksamma, tänker mer på andra än sig själva. Är inte det något fint? Jo. Vissa kanske har fina tankar som de vill sprida med andra, för att inspirerara, väcka en lust att också börja skriva ner sina innersta tankar.
Alla har vi superkrafter, det är bara det att vi använder de för lite. Visa de, visa världen vad du går för.

peace and love
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0