Se det som en gåva

Om jag fick välja ett sätt att försvinna från jorden på, skulle jag vilja slukas av ett mörker. Som bara kommer och tar mig. Det hade inte varit smärtsamt, men det hade varit mäktigt. Tänk dig att du är någonstans med de som betyder mest för dig, du är jätte glad och allt är underbart. Hade det inte varit vackert och mäktigt om mörkret tagit dig då, när du är som lyckligast och allt är som finast? Det tycker jag att det hade varit. Och så vill jag att det ska vara. Jag hade inte ångrat någonting om jag hade haft den där stunden, som den sista. Allt hade varit helt perfekt. Jag hade varit lycklig och det är det som räknas.

peace and love
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0