Till er läsare

Är det skadligt att tänka så mycket som jag gör? Kan hjärnan bli överhettad och jag måste börja om på nytt? Jag har ingen aning. Men jag kan inte rå för att jag tänker så mycket. Det är så att tankarna kryper in i mitt huvud som kryp. De gör gångar i min hjärna och bosätter sig där. De vill inte komma ut, de går inte att få ut. Men jag får leva med det. Jag tycker faktiskt att det är ganska bra, egentligen. Tänk vad mycket jag kan dela med mig av. Jag menar, jag kan ju skriva hur mycket som helst här. Och det känns faktiskt som att jag gör en god gärning ibland. Det känns som att jag hjälper folk, att mina budskap och tips når ut till andra, att de verkligen tror på mig. På det jag skriver. Det uppskattar jag verkligen, det gör mig super glad. Det är därför jag fortsätter att skriva, skriva, skriva. Jag kanske skulle börja skriva musik. Låt texter. Eller dikter. Jag vet inte. Det enda jag vill göra just nu, är att skriva detta. Jag vill tacka er läsare för att ni håller er fast här på bloggen och för att ni kommenterar fina saker. Det gör mig glad. Jag hoppas att ni inte tycker att jag är alltför jobbig.

peace and love
Sandra

Kommentarer
Postat av: Liiiinaaa ;)

du är absolut inte jobbig!

det är ju vi som väljer att läsa din blogg, och det tycker jag alla borde göra.. för den är sjukt bra! <3

2011-05-26 @ 15:58:14
Postat av: Anonym

Håller med Linnea!!! Fler borde läsa för du har väldigt kloka tankar som inte bara sporrar dig utan även andra.

2011-05-26 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0