The winner takes it all

Du gör dig själv en tjänst om du vinner över dig. För om du vunnit över dig själv, kanske överträffat din rädlsa, behöver du inte vara rädd för det mer och du kan göra saker utan att slippa oroa sig. Du kanske även blir modigare då, så att du vågar ta steget, så att du vågar prata med den där killen/tjejen. Så om man tävlar mot sig själv, gör man sig en stor tjänst. Men för att kunna vinna de här sakerna, måste man sätta mål att uppnå. Dina små drömmar. Ett mål jag har satt för mig själv är att våga vara mig själv i alla lägen, visa vem jag är och inte låta någon klandra ner mig för det. Vad har du för mål?

peace and love
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0