Förflutet

Om jag vore en brottsling skulle jag göra allt för att försöka komma ut ur fängelset. Jag skulle skött mig jätte bra och verkligen hoppats på att få komma ut så fort som möjligt till sammhället igen. Men hur hade jag skött mig när jag kommit ut? Skulle jag göra fler brott, eller skulle jag vara lydig, för att fängelset lärde mig en läxa? Jag har ingen aning. Jag tror inte att man rättar sig så jätte mycket, om man är riktigt kriminell. Det tror jag inte. Men vissa skulle säkert göra det, för att visa att de är bra att få en andra chans. Att man inte ska döma alla som varit i fängelset. Det är inte okej att göra det. Alla har ett förflutet. Ingen ska luska fram det.

peace and love
Sandra

Kommentarer
Postat av: Tony ^^

Jag håller med dig! Alla har rätt till en andra chans <3

2011-05-05 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0