Det sociala nätverket förstör

Var man än åker, så är det alltid någon som är uppe på facebook, det kvittar om det är morgon, dag, kväll, natt. Det är alltid någon som skriver någon random status som egentligen är helt ointressand.
Man har ingenting att prata med sina vänner om längre, för allt står på facebook eller andra sidor. T ex "Visste du att a & b har gjort slut?" "Ja, jag såg det på facebook." Jag ska egentligen inte klaga, jag är ett stort fan av facebook, jag tycker det är jätte kul, men jag har börjat tappa intresset för det på senaste tiden. Det är egentligen inte så kul som alla tycker. Visst, man har ju kontakt med sina vänner. Men det finns något som kallas för telefon. Och så kan man faktiskt träffas på riktigt också, tufft va?
Jag tycker det sociala nätverket förstör, jag har inget att prata om längre.

peace and love
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=8UouP8cRYZ8



håller med !

2011-08-07 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0