Under mitt skal är det kaos

Vi visar inget utanpå, vi är som robotor. Vi släpper inte in någon, utan låter kaoset växa inom dig. Alla dina känslor blandas och sen kan du inte hålla tillbaka det mer. Du sprängs. Glädje, sorg och ilska sprutas ur dig. Du kan inte stoppa det. Du vet inte hur man gör. Du skulle visat vad du känt.
Du måste dela med dig om det du har inom dig. Du måste berätta vad som händer. Du måste inse för dig själv att det är okej att visa sina känslor. Man kan inte vara en robot. Det går inte. Snart faller du ihop, och orkar inte komma upp. Allt som finns inom dig gör dig mindre, och snart är du osynlig. Eller, så fejkar du bara mer och mer, och mår sämre och sämre. Säg som det är.

peace and love
Sandra
Kryp under min hud, in i min själ, det som finns där, kan ingen förstå sig på. Inte ens jag.

Kommentarer
Postat av: emilia

grymt bra blogg&en grymt bra flicka!

fortsätt vara du sandra!

jag finns alltid, vad det än är.

hur blev det med min rekomendation?(: <3

2011-04-28 @ 19:17:34
URL: http://www.eaag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0