fördomar

Om man har blondt hår och sminkar sig (lite för) mycket, är man fjortis då? Jag har liksom inte fattat det. Är inte fjortis ett beteende, eller har jag fattat helt fel?
Svarta kläder och svart hår är snyggt, eller vad tycker ni? Ni kanske tycker att man är ett emo då? Det får man höra ibland, eller inte jag, men liksom vissa tycker det. Att man är ett emo om man har svarta kläder, svart hår, kanske lite svart smink och så. Men man kanske gillar den stilen? Själv klär jag mig nästan alltid i svart. Jag tycker jag ser smalare ut i det. ^.^
Är det inte kul när folk klär sig som de vill? När de har den stilen de vill ha? Jag tycker det är jätte roligt. Jag blir bara ledsen när folk ger andra kommentarer för att de har en speciell stil. Då kanske de flesta skiter i den stilen, och börjar klä sig som alla andra ist. Man ska visa vem man är!
Det finns säkert hur många personer, som tycker att jag är helt skum. Och tror att jag är något, för att jag skriver det här. Då får ni tycka det. Jag bryr mig inte. Det är bra att yttra sina åsikter!

peace and love
/ sandra

Kommentarer
Postat av: Berith Hultqvist

2011-04-23 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Ofta här?

Din E-mail: (publiceras ej)

URL/Din fina blogg:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0